Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 8 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak pielęgnować cerę mieszaną?

Witam. Mam 51 lat cerę mieszaną. Używam odpowiednie kosmetyki firmy Dermica. Po jakimś czasie jak posmaruje twarz kremem bolą mnie strasznie oczy chociaż omijam okolice oczu. Używałam krem firmy Biolic do cery stołowej i było wszystko ok. Co może być tego przyczyna ??
KOBIETA, 51 LAT ponad rok temu

Różnice między kosmetykami a dermokosmetykami

Czy podczas robienia zakupów, wiesz jak odróżnić kosmetyki od dermokosmetyków? Dermatolog dr Beata Pawlik-Stopińska wyjaśnia, co decyduje o tym, że dany preparat jest dermokosmetykiem.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

sądzę że może to być reakcja uczuleniowa. proponuję zgłosić się do lekarza dermatologa.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy