Zapytaj lekarza

7 3 7 , 1 6 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak radzić sobie z krwawieniami przy wkładce Mirena?

5.09 przeszłam zabieg abrazji i jednocześnie założono mi wkładkę Mirena. Nie było żadnych komplikacji, plamienie po zabiegu minimalne i chwilowe. 9.09 dostałam okres, który był mało obfity, ale dłuższy od wcześniejszych o kilka dni. Trudno określić datę jego zakończenia, bo cały czas mam dość częste i obfite brunatne upławy. I właśnie one mnie martwią. Jak długo one mogą występować? To znaczy - czy przez cały cykl, dzień w dzień? I jak długo w sensie miesięcy, lat? Czy zdarza się, że do czasu wyjęcia wkładki? Wkładkę założyłam głównie ze względu na jej terapeutyczne działanie. Mam bolesne i bardzo obfite krwawienia, nieregularny cykl, który w ciągu ostatniego roku skrócił się z 34 dni do 24 dni. Był krótki, ale pomiędzy krwawieniami miałam "czystość" i spokój. Teraz boję się, że te upławy będę mieć już stale :( Dodam, że nie mogę przyjmować innego rodzaju antykoncepcji ze względu na przebytą kilka lat temu zakrzepicę żył głębokich. Czy jest jakiś sposób, żeby je zminimalizować?
KOBIETA, 40 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

konieczna ponowna wizyta u lekarza ginekologa i ustalenie dalszego postępowania a jaki wynik badania hist pat pobranego w czasie abrazji?

Jednocześnie przepraszamy za dłuższy niż zwykle okres oczekiwania na odpowiedź.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy