Kiedy dostanę krwawienie podczas stosowania Orgametrilu?

Witam Dostałam Orgamtril na przyspieszenie miesiączki ,mam wziąć w dwunastym dniu cyklu 2 razy dziennie po jednej tablatce przez 10 dni ,po ilu dniach powinnam dostać okres
KOBIETA, 45 LAT 1 tygodni temu
Redakcja abcZdrowie
98 poziom zaufania

Witam serdecznie,

menstruacja powinna pojawić się po kilku dniach od zakończenia leczenia preparatem Orgametril – zazwyczaj w ciągu trzech dni, choć może się zdarzyć, że trzeba poczekać około tygodnia. Jeśli okres się nie pojawi po upływie wskazanego czasu, to trzeba będzie ponownie skonsultować się z lekarzem.

Więcej na temat leku Orgametril można znaleźć w tekście:

https://portal.abczdrowie.pl/orgametril-charakterystyka-wskazania-przeciwwskazania-dawkowanie-skutki-uboczne.

Inne pytania z tej tematyki umieszczamy pod następującymi linkami:

https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/kiedy-pojawi-sie-krwawienie-po-odstawieniu-orgametrilu,

https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/prawdopodobienstwo-nieregularnego-cyklu-po-stosowaniu-orgametril,

https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/stosowanie-orgametril-na-wystapienie-okresu.

Przypominamy, że udzielane informacje stanowią jedynie informację poglądową. W celu uzyskania diagnozy oraz zaplanowania leczenia, prosimy o zasięgnięcie osobistej porady lekarskiej.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty