Zapytaj lekarza

7 4 2 , 6 7 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Kiedy ustąpi to krwawienie?

Witam bylam u ginekologa gdyz nie mialam miesiaczki od 3miesiecy. Dal mi leki na wywolanie miesiaczki i gdy ona sie pojawila od razu kazal mi przyjsc na usg wykrył ze mam pecherzyki na lewym jajniku i przepisal mi tabletki antykoncepcyjne i mowil ze gdy pojawi sie krwawienie mam zaczac je zazywac . Pojawilo sie plamienie wzielam tabletke jedna druga trzecia itd i teraz caly czas krwawie juz od 10 dni jakos . Chcialabym sie dowiedziec kiedy to krwawienie ustapi i czy zaszkodzi to gdy przezyje pierwszy stosunek gdy jeszcze ewentualnie bede krwawic sa tez dni w ktorych jest krwawienie pozniej go przez np 1h nie ma i tak caly czas
KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy