Zapytaj lekarza

7 3 7 , 0 4 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Konsekwencje przerwania tabletek antykoncepcyjnych po przyjęciu 4 tabletek

Dzis wzielam 4 tabletke antykoncepcyjna... jestem strasznie podenerowana... co robic? Co staloby sie gdybym przestala teraz brac tabletki?
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Magdalena StusiĹska
76 poziom zaufania

Teoretycznie nic strasznego- pytanie czy tabletki powodują u Pani tak nasilone objawy?

Do jej zainteresowań medycznych należy anestezjologia i intensywna terapia, radiologia, ginekologia, medycyna rodzinna, a także medycyna ratunkowa.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy