Krwawienie międzymiesiączkowe a wahania hormonalne

czasem zdążają mi sie krwawienia międzymiesiączkowe czy to możne być coś poważnego.. słyszałam ze jest to spowodowane wahaniami hormonalnymi..
KOBIETA ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Dodatkowe krwawienia mogą być spowodowane zaburzeniami hormonalnymi. Inną przyczyną mogą być zmiany w obrębie narządów układu rozrodczego (m.in mięśniaki, polipy, nadżerka). Jeśli dodatkowe krwawienia pojawiają się regularnie to należy udać się na wizytę do specjalisty ginekologa.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0

Niestety nie jest to sytuacja komfortowa ale czasami tak się dzieje w takcie jajeczkowania. Jeżeli się powtarza to wymaga wizyty u lekarza.
Pozdrawiam DK

Lek. med. Danuta Kardzis specjalizuje się w zakresie ginekologii i położnictwa. Świadczy wysokiej jakości usługi z dziedziny ginekologii, w tym ginekologii dziecięcej, zajmuje się prowadzeniem ciąży, a także udziela profesjonalnych porad z zakresu najlepszych metod antykoncepcji. Pacjentki przyjmuje w Gdańsku w prywatnym gabinecie ginekologicznym.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy