Zapytaj lekarza

7 3 3 , 4 4 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Krwiaki na udzie i wielkie skrzepy

Witam. Mam 33 lata i 9 dni po usunieciu zylakow. Od razu po zabiegu pojawily sie krwiaki na calym udzie oraz wielkie skrzepy okolo 4cm srednicy. Noga byla goraca i opuchnieta w tym miejscu. 3 dzien biore antybiotyk 3x1 tabl.AUGLAVIN 500MG+125MG oraz Fragmin 5.000 1 dziennie.Smaruje noge altacet oraz 2xdziennie Lioton 1000. Plus zimne obklady 3x dz.Opuchlizna troche zeszla noga tez juz nie jest taka goraca ale poza tym nic lepeij nie jest. Prosze napisac czy to jest normalne czy mam zmienic leki?
KOBIETA, 33 LAT ponad rok temu

Leczenie trądziku różowatego

Trądzik objawia się nie tylko nieestetycznymi krostkami. Może również przybierać postać czerwonych plam. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o trądziku różowatym.

We wczesnym okresie po zabiegu takie objawy się zdarzają, jest Pani dobrze zaopatrzona lekami, a powolne ustępowanie opuchlizny świadczy o gojeniu. Dodatkowo proszę stosować pończochy uciskowe i trzymać nogę uniesioną. W razie wątpliwości zgłosić się pilnie do lekarza operującego.

Dr Joanna Jędrys
Centrum Medyczne DBAJ O PIERSI
Ul.Janickiego 1A, Kraków

0

Nie znam wielkości żylaków , nie znam rodzaju i zakresu operacji-nie mogę wiec odpowiedzieć konkretnie!!! PROSZĘ O WSZYSTKO PYTAĆ OPERATORA!!! zż

Specjalista chirurgii onkologicznej i chirurgii ogólnej. Posiada doświadczenie w diagnozowaniu i wycinaniu zmian skórnych oraz leczeniu czerniaka. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Klinice Nowotworów Tkanek Miękkich, Kości i Czerniaka Skóry w Centrum Onkologii w Warszawie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy