Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 5 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Leczenie psychiatryczne a senność

witam: bedac u psychiatry opowiadajac me problemy przepisano mi leki afban i ablify jednak po ich zazyciu stalem sie jeszcze bardziej slaby ciagle senny chodze jak zombie nic mi sie nie chce mam odstawic wzialem dopiero dwa dni :?? zanim je wzialem trosszke lepiej sie czulem choć do pelni normy duzo brakowalo od dawna mam dziwne leki drza mi rece jakbym mial sie przewrocic itd nie wiem czy dokonca dobry lek dostalem raczej powinienem dostac cos na pobudzenie odbudowanie sił prosze o porade
MĘŻCZYZNA, 25 LAT ponad rok temu

Powrót pacjenta oddziału psychiatrycznego do domu

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy