Nalot na języku, zapalenie ucha i wysypka u 28-latka

Jestem za granica jak napisałem miałem wymaz z gardła w kierunku grzyba nic nie wykazało jezyk boli osadza sie Zolty nalot który czyszczę a on powraca.laryngolog stwierdził zapalenie ucha zalecił krople uszy dalej bolą co do języka stwierdził iż wyglada normalnie,ale jest suchy i ma nalot,czuje jakby dretwial,dodam ze biorę leki przeciwdepresyjne,citalopram I quetiapin 25mg, dostałem wysypki czerwone kropki zamieniajace sie w pieprzyki po kilku dniach,miałem dosłownie wszystkie badania
MĘŻCZYZNA, 28 LAT ponad rok temu

Czy świąd da się zredukować?

Atopowe zapalenie skóry byłoby mniej uciążliwe dla pacjenta, gdyby udało się zredukować świąd. Czy można to zrobić? Na to pytanie odpowiada prof. Jacek Szepietowski.

Warto udać się na konsultację do stomatologa. Język podobnie jak zęby i cała jama ustna wymaga codziennej higieny. Objawy mogą być też skutkiem ubocznym stosowanych leków.

Stomatolog i członek prestiżowych organizacji stomatologicznych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty