Odstawienie Ovulastanu z powodu kłucia w klatce piersiowej

Witam. Lekarz zlecil mo odstawienie na 2msc Ovulastanu ktory bralam 4msc poniewaz wystepowaly klucia w klatce piersiowej. Nie byly jednak uciazliwe i wystepowaly zwlaszcza po przyjeciu tabletki. Badania krwi wykazaly lekkie podwyzszenie fibrynogenu, reszta ok. Czy jest mozliwe ze bede mogla jeszcze stosowac tabletki po tych 2msc? Czy powinnam wykonac jakies badania pod katem chorob serca? Dziekuje za odpowiedz.
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Zapłodnienie

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Jak najbardziej jest taka szansa, że będzie Pani mogła wrócić do tabletek. Jeśli chce Pani się dokładnie przebadać pod kątem chorób układu krążenia, sugeruję konsultację z lekarzem POZ lub specjalistą kardiologiem.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty