Okresowe skoki ciśnienia przy stosowanych lekach

Od kilku lat biorę leki na nadciśnienie.Rano Lacipil i Coronal ,wieczorem Axtil. Indapen lekarz mi odstawił z powodu utraty potasu.Mimo to mam okresowe skoki ciśnienia 180/110 z pulsem 48-56. Czy to jest ok? Wcześniej było tak że jak obniżyło sie od leków ciśnienie to puls szedł w górę 100, jak obniżono puls to ciśnienie szło w górę i błędne koło. Ciężko jest mi dobrac leki które działają albo które toleruje.Największe skoki mam wieczorem.Jak sobie radzić z tym?Captopril przestal działać na mnie
KOBIETA, 45 LAT ponad rok temu

Nadciśnienie wtórne - przyczyny

Nie tylko nieodpowiednia dieta skutkuje wystąpieniem nadciśnienia tętniczego. Dr Piotr Gryglas, kardiolog, omawia czynniki wystąpienia nadciśnienia leżące po stronie genetyki.

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Proponuję wykonanie holtera ciśnieniowego i kontakt z kardiologiem lub hipertensjologiem. Wymaga Pani bardziej szcegółowego podejścia do leczenia. Wykraczajacego poza ramy portalu.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty