Zapytaj lekarza

7 3 6 , 4 7 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Owulacja przy stosowaniu tabletek antykoncepcyjnych

Witam Od kilku miesięcy biorę tabletki antykoncepcyjne. W tym miesiącu, w tygodniu pierwszym zapomniałam wziąć tabletkę, zdarzyło mi się to pierwszy raz. Zauważyłam, że wystąpił u mnie białawy śluz, zastanawiam się czy może to być oznaka tego, że znów mam owulację? Przez to, że zapomniałam tej jednej tabletki?
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy