Zapytaj lekarza

7 4 0 , 7 3 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

PCOS i odstawienie tabletek antykoncepcyjnych a możliwość zajścia w ciążę

Dzien dobry. Mam takie pytanie poniewaz mam zespół policystycznych jajników i brałam tabletki antykoncepcyjne cyprest przez 4 miesiace. Odstawiłam bo staram sie o dziecko z mężem. Nie biore ich juz 3 tyg czy jest mozliwosc ze zaszłam w ciąze? Po odstawieniu zaczełam źle sie czuć ból jajników zawroty głowy... oraz wzdęty brzuch strasznie od czego to zalezy? jeszcze miałam problem z trądzikiem biorąc tabletki cera mi sie poprawiła teraz znowu mnie wysypało okropnie co moge zrobic??:-( pomocy:-(
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Jak wykonać test ciążowy?

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Opisane przez Panią objawy jak najbardziej mogą być konsekwencją odstawienia antykoncepcji hormonalnej. Teoretycznie mogła Pani jednak także zajść w ciążę. W celu potwierdzenia/wykluczenia ciąży proszę wykonać test ciążowy.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy