Zapytaj lekarza

7 4 3 , 0 4 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Plamienia i krwawienia podczas stosowania Novynette

witam od 5 miesiecy biore novynette przy trzech ierwszych miałam plamienie ,czwarte opakowanie ok wszystko dobrze zas przy 5 i 11 tabletce dostałam lekkiego krwawienia .Ujme tez ze przy szostej tabletce kochałam sie do konca ,test robiłam jest negatywny .czy musze sie matwic i czy amm zmieniac proszki.czasem spozniam sie 3 godz z wzieciem proszka
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Lek. Krzysztof Szmyt
79 poziom zaufania

Witam,
Szanowna Pani, takie krwawienia mogą wystąpić w trakcie terapii antykoncepcyjnej. Jeżeli jednak by się nasilały to proszę o konsultację z lekarzem prowadzącym i ewentualną zmianę środka. Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy