Zapytaj lekarza

1 , 0 3 5 , 6 0 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Obfite krwawienie podczas stosowania Novynette

Proszę o poradę. W sobotę powinnam rozpocząć trzecie opakowanie Novynette. Podczas dwóch pierwszych przy 17stej tabletce pojawiało się obfite krwawienie z bólami brzucha trwające 4/5 dni. W przerwie 7dniowej również występuje krwawienie z odstawienia. Jest to uciążliwe. Do tego do 17tej tabletki odczuwam zawroty głowy i nudności, z wystąpieniem krwawienia wszystko mija. Do lekarza idę dopiero we wtorek. Powinnam wziąć 3 opakowanie? Czy możnaby wziąć inne tabletki po dłuższej przerwie niż 7dni?
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Niestety nie można robić dłuższych przerw, Należy zmienić tabletki na troszkę mocniejsze. Zapraszam serdecznie w dniu jutrzejszym na wizytę . scmkrakow.pl

Specjalista w dziedzinie ginekologii i położnictwa. W pracy zawodowej skupia się na ginekologii plastycznej. Członek Polskiego Towarzystwa Ginekologii Estetycznej i Rekonstrukcyjnej oraz Polskiego Towarzystwa Ginekologii Plastycznej. Wiceprezes Polskiego Towarzystwa Laseroterapii Ginekologicznej. Odznaczony certyfikatem Laur Pacjenta 2013.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Ważne tematy