Zapytaj lekarza

7 3 6 , 1 4 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Plamienia i krwawienia w czasie stosowania tabletek a konieczność ich zmiany

Dzień dobry. Jestem w trakcie stosowania 7 opakowania tabletek Ovulastan Forte. W trakcie 6 i 7 opakowania pojawiły się plamienia oraz krwawienia w czasie stosowania tabletek. Pojawiły się także u mnie częste bóle podbrzusza. Czy powinnam zmienić tabletki? Plamienie pojawiało się po przyjęciu 7-8tabletki. Wszystko było przyjmowane zgodnie z ulotką. Tabletki były już wcześniej zmieniane także z powodu wystąpienia plamień/krwawień w późniejszym czasie brania tabletek antykoncepcyjnych.
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Podróż samolotem w czasie ciąży

Czy kobieta w ciąży może podróżować samolotem? A jeśli tak to, w którym trymestrze jest to najbezpieczniejsze? Obejrzyj film i dowiedz się więcej na ten temat.

Takie objawy wymagaja badania ginekologicznego i wykonania USG miednicy mniejszej. Przy ov.forte raczej nie powinno byc plamień srodcyklicznych, szczególnie po kilku opakowaniach

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy