Zapytaj lekarza

7 3 6 , 9 9 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Podawanie antybiotyku na zapalenie ucha dla 20-miesięcznego dziecka

Mam pytanie. Otoz moje 20miesieczne dziecko zazywalo antybiotyk na zapalenie ucha. Po pieciu dawkach wystapila wysypka (prawdopodobnie uczulenie na penicyline) i lekarz odstawil antybiotyk. Nie przepisal innego poniewaz okazalo sie ze infekcji ucha juz nie ma i to byl jednak wirus. Zostalismy z wysypka i z wielka niewiadoma. Co sie dzieje w organizmie mojego dziecka jezeli bralo antybiotyk bez potrzeby ijeszcze terapia zostala przerwana? Jak mozna naprawic ewentualne szkody w organizmie dziecka?
KOBIETA, 38 LAT ponad rok temu

Fakty o zdrowiu - Oburęczne dzieci bardziej nadpobudliwe?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy