Zapytaj lekarza

7 4 2 , 4 2 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Powiększenie sutków podczas przyjmowania tabletek antykoncepcyjnych

Witam, czy powiekszenie sutkow po przyjmowaniu tab.antykoncepcyjnych ( 3 tabletki) do konca pierwsza paczka to efekt skutkow ubocznych? Piersi mnie nie bola sutki tez nie sa tylko nabrzmiale z partnerem wspolzyje stosujac tez prezerwatywe. Czy podczas stosowania tabletek mozna przyjmowac żeń szeń ? Czy alkohol ma wplyw ? Czy podczas brania tabletek antykoncepcyjnych ma sie dni plodne ?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy