Zapytaj lekarza

1 , 0 3 0 , 3 1 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy te bóle podbrzusza to normalny objaw przyjmowania tabletek?

Dzień dobry, od 3 tygodni przyjmuje tabletki antykoncepcyjne Vibin. Jestem swiadoma, iż takie tabletki powoduja szereg skutkow ubocznych jednakze zauwazylam u siebie mdlosci oraz bole podbrzusza i nie jestem do konca pewna czy jest to normalny objaw przyjmowania tych tabletek czy najlepiej skonsultowac sie z lekarzem. Pozdrawiam
KOBIETA, 19 LAT 4 tygodnie temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy