Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 8 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problem z zaskórnikami u 22-latki

Witam. Miałam problemy z trądzikiem, wyleczyłam go izotekiem. Przez ten czas musiałam brać antykoncepcję. Przestałam w lutym. Zaczęłam mieć problemy z miesiączka bo dostawałam ja raz co dwa miesiące raz co miesiąc. Pojawiło mi się dużo zaskórników na twarzy. A teraz mija już ponad dwa miesiące od ostatniej miesiączki i nadal nie przychodzi kolejna. Byłam u lekarza miałam robione badania. Nie jestem w ciąży a hormony są ok. Co może być tego przyczyna? Jestem umówiona do dermatologa dopiero za dwa tygodnie a mecze się już z tym od czterech miesięcy
KOBIETA, 22 LAT 8 miesięcy temu

Trądzik różowaty

Trądzik to nie tylko nieestetyczne krostki, które pojawiają się w okresie dojrzewania. Może on przybrać inną postać. Obejrzyj filmik i dowiedz się więcej o trądziku różowatym.

Dzień dobry :). Proszę umówić się na konsultację do lekarza dermatologa. Lekarz podczas konsultacji obejrzy zmiany, zbada je. Jeśli będzie taka potrzeba zleci wykonanie badań dodatkowych. Następnie będzie mógł postawić diagnozę oraz wdrożyć odpowiednie leczenie. Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia.



www.lenartowiczclinic.pl

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy