Zapytaj lekarza

7 4 2 , 2 8 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problemy z erekcją u 49-latka

Witam jestem 49-latkiem od kiedy biorę leki na nadciśnienie bardzo pogorszylo sie moje życie seksualne, mam problemy z erekcja. Chęci są tylko brak współpracy ze strony małego przyjaciela. Czy można jakoś temu zaradzić . Muślałem o zastosowaniu preparatów jak PERMEN czy STYMEN tylko nie wiem czy to bezpieczne. Pozdrawiam Piotr
MĘŻCZYZNA, 49 LAT ponad rok temu

Morwa biała - idealna dla diabetyków i chorych na nerki

Morwa biała została przywieziona do Polski w latach pięćdziesiątych jako przysmak jedwabników. Jednak dopiero po latach doceniono jej zdrowotne właściwości. Wyciąg z owocu morwy działa przeciwbakteryjnie i odrobacza nasz organizm. A picie ekstraktu z liści morwy osłabia tworzenie się neurotoksycznych związków, które odgrywają znaczącą rolę w powstawaniu choroby Alzheimera. Morwa powoduje ograniczenie wchłaniania cukrów ? zmniejsza więc produkcję tłuszczu i odkładanie się tkanki tłuszczowej. Wyrównuje też poziom cukru we krwi, dlatego jest polecana diabetykom. Owoce morwy mają działanie przeciwgorączkowe i moczopędne. Podobnie jak jeżyny zawierają cukry, witaminy i minerały, dlatego warto je pić przy anemii, przeziębieniach, miażdżycy i chorobach nerek.

Witam Pana,

Niektóre leki przeciwnadciśnieniowe powodują zaburzenia erekcji. Nie napisał Pan, jakie leki Pan przyjmuje, zatem nie odpowiem czy przyczyna na pewno łączy się z przyjmowanymi lekami. Warto zapytać o to lekarza internistę, który zlecił leczenie i poprosić o ew. zmodyfikowanie go. Co do suplementów diety, o których Pan wspomniał to działanie ich jest raczej wspomagające leczenie zaburzeń erekcji, niż stricte terapeutyczne. Efekt działania może być zauważalny po kilku miesiącach stosowania. Czy chce Pan czekać tak długo? Jesli konsultacja z lekarzem internistą nie wniesie nic nowego w kwestii dalszego postepowania- wtedy warto skonsultować się z lekarzem seksuologiem.

Pozdrawiam!

Specjalistka w dziedzinie psychiatrii, seksuolog oraz psychoterapeuta. Posiada uprawnienia Fellow of the European Board of Sexual Medicine nadane przez Europejskie Towarzystwo Medycyny Seksualnej ESSM. Związana z Instytutem Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.
0

Dzień dobry!

Stosowanie suplementów diety dostępnych bez recepty jest bezzasadne, nieskuteczne, a może być także niebezpieczne.

Proszę osobiście skonsultować się z lekarzem seksuologiem, konieczna jest dłuższa osobista rozmowa, zebranie większej ilości informacji oraz przeprowadzenie badań diagnostycznych. Skuteczne i bezpieczne leczenie farmakologiczne zaburzeń erekcji możliwe jest jedynie pod opieką lekarza.

Pozdrawiam!

Psycholog, seksuolog i mediator rodzinny. Członek Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy