Zapytaj lekarza

7 4 2 , 0 6 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Problemy z nadciśnieniem po zawale

Witam! Moja mama ma 89l,4 lata temu przebyła zawal.Wczoraj od godz wieczornych ma problem z nadciśnieniem,którego nie możemy zbić.O godz 19.30 było 212/84//55, dostała 1 tbl CAPTOPRIL 12,5.O 22.35 miała 200/94/53.Dzisiaj od rana znów wojujemy.O 10.37- 206/98/51 - 2 tbl, W końcu o15.28 przy ciś.185/88/49 wzięła AMLOPIN 10.Po godz spadło do 153/71/48. Ew wizyta u lek dopiero jutro o ile będzie wolne miejsce(zapisy na godz). Czy mogę podać ew ponownie wieczorem AMLOPIN? Dziękuję za pomoc.
KOBIETA, 54 LAT ponad rok temu

Profilaktyka wtórna zawału serca

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy