Zapytaj lekarza

7 4 0 , 0 2 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Przedłużająca się miesiączka po założeniu krążka antykoncepcyjnego

Witam. poprosiłąm ginekologa o antykoncepcje i polecił mi właśńie krążki, niestety po założeniu, miesiaczka mi sie nie skonczyła9 trwa juz 16 dni) i teraz moje pytanie czy powinnam wyjać krażek czy poczekac az miesiaczka przejdzie? I czy po wyjeciau na siedem dni włozyc nastepny? Czy nie rozreguluje mi sie przez nie miesiaczka?
KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

prosze koniecznie udac sie doo lekarza ginekologa, po badaniu bedzie mozna coś więcej powiedzięc.

0

Podczas pierwszego miesiąca stosowania antykoncepcji hormonalnej mogą występować przedłużające się plamienia. Proszę wyjąć krążek w terminie, po odpowiedniej przerwie założyć następny. Jeśli dalej będzie Pani plamić, proszę udać się do ginekologa. Jeśli wyjmie Pani krążek wcześniej, należy liczyć się z osłabioną ochroną antykoncepcyjną.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy