Zapytaj lekarza

7 3 6 , 3 4 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Przewlekłe infekcje dróg oddechowych

Od 3mies. mam przewlekłe infekcje dróg oddechowych, choruję co drugi tydzień. Moja 5 antybiotykoterapia - od 3 dni Dalacin C oraz Abaktal jednocześnie. Gorączki ustały, ale odczuwam bóle w nadbrzuszu lekko po lewej stronie, mam ciemnozielone biegunki z krwią, bardzo ciemne, sine paznokcie i metaliczny/gorzki posmak w ustach; cały czas chce mi się wymiotować. Czy objawy znikną po skończeniu leczenia czy też pilnie skontaktować się z lekarzem? Co mogą oznaczać takie objawy?
MĘŻCZYZNA, 23 LAT ponad rok temu

Kofeina nie pomaga wytrzeźwieć

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Konieczny kontakt z lekarzem prowadzącym leczenie. Być może konieczna będzie zmiana antybiotyku lub konieczność hospitalizacji.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy