Zapytaj lekarza

7 1 6 , 7 0 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Regularne stosowanie tabletek antykoncepcyjnych a owulacja

Witam Od 4 lat biorę pigułki, ale dopiero w tym cyklu ok 5 dni po miesiączce zaczęłam mieć brązowy śluz i lekkie ( bardzo lekkie ) plamienie. Dzisiaj wypada 14 dzień mojego cyklu- plamienia brak. Zaobserwowałam jednak,że moja szyjka jest miękka i otwarta ( bez wątpienia) . Czy jest szansa,że doszło do owulacji ?? Wziełam wszystkie pigułki, ale 2 z kilkugodzinną różnicą proszę o odpowiedzi pozdrawiam
KOBIETA ponad rok temu

Wpływ menopauzy na zdrowie

Lek. Marta Gryszkiewicz
84 poziom zaufania

Ciężko stwierdzić czy mogło dojść do owulacji na podstawie samobadania ginekologicznego szyjki macicy.
Powinna się Pani zgłosić do lekarza ginekologa.
Jeśli odstęp w godzinach przyjmowania tabletek był większy niż 3-4 godziny mogło dojść do spadku stężenia hormonów i niepełnego zabezpieczenia antykoncepcyjnego.

Absolwentka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, doświadczenie zdobywała w kraju, jak i za granicą.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy