Zapytaj lekarza

7 3 7 , 1 1 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Różowe plamy na skórze i trądzik

Od 8 miesięcy walczę z różowymi plamami, które zostały mi po Skinorenie. Poza tym od 8 miesięcy przyjmuję antybiotyki (Unidox, Tetralysal) z powodu trądziku. Na plamy, stosowałem już Normaclin,Rozex itp. Nic nie działa. Plamy jak były, tak są. W tym czasie odwiedziłem już 6 dermatologów i żaden nie pomógł. Wiem, że skórę trzeba obejrzeć i w tym celu wybieram się do kolejnego lekarza, ale czy ktoś pomógłby mi zaproponować jakiś lek,który mógłyby mi pomóc i o który mógłbym zapytać lekarza?
MĘŻCZYZNA, 27 LAT ponad rok temu

Trądzik różowaty

Trądzik to nie tylko nieestetyczne krostki, które pojawiają się w okresie dojrzewania. Może on przybrać inną postać. Obejrzyj filmik i dowiedz się więcej o trądziku różowatym.

Polecam skonsultować się u dobrego dermatologa lub lekarza medycyny estetycznej .Po obejrzeniu stanu skóry dopiero można doradzić jakiekolwiek leczenie.

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy