Ryzyko ciąży po stosunku po zakończeniu stosowania tabletek antykoncepcyjnych

Witam, chciałam zrobić przerwę w braniu tabletek antykoncepcyjnych. Okres dostałam 10.09, natomiast zakończył się 16.09 - wtedy już nie wzięłam tabletki. Wczoraj mój partner zakończył stosunek we mnie. I chciałabym się dowiedzieć czy jest (duża-mała) możliwość zajścia w ciążę?? I kiedy występują dni płodne w moim przypadku?Pozdrawiam
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Wyznaczanie dni płodnych

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
W opisanej sytuacji istnieje ryzyko ciąży. Nie da się go jednak określić w wartościach liczbowych. Bez uzyskania bardziej szczegółowych danych nie jest możliwe określenie dni płodnych.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty