Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 7 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Silne bóle podbrzusza i miesiączka z dużą ilością skrzepów a stosowanie Inofolic

Witam Piszę w sprawie takiej że od miesiąca biorelek inofolic i mam siln bolę podbrzusza miesiaczkę z dużą ilością skrzepów ;( dziś 2 dzień jest jak zrobiłam przerwe w braniu tabletek anty microgenon 21 czy spowodowane jest to że przestałam je brać czy przez ten inofolic roztwór rozporwadzany w wodzie? czy powinnam go odstawić ?
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Poronienie

Lek. Krzysztof Szmyt
79 poziom zaufania

Witam,
Szanowna Pani, Inofolic nie powinien powodować podobnych dolegliwości i raczej nie są one spowodowane jego pobieraniem. Zalecam wizytę u ginekologa celem wykonania badania. Pozdrawiam.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy