Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 7 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Skoki ciśnienia przy stosowaniu Nebilet

Witam serdecznie Mam 24 lata lecze sie kardiologicznie aktualnie biore jedna czarta nebiletu 5mg .Nie barałem ostatnio z 3 dni i cisnienie mam 135 na 80/85 i powrociłem do brania dalej i dalej takie jest troszke spada ale wzzesniej było 120 na 65/70.Czy i tak jest w porzadku chwilowe skoki przy tabletkach to nic .Czy pogoda stres moze miec wpływ czy to tak samo
MĘŻCZYZNA, 24 LAT ponad rok temu

Syndrom białego fartucha

Różnica wyniku ciśnienia tętniczego mierzonego samodzielnie w domu niż podczas pomiaru u lekarza, może być wynikiem syndromu białego fartucha. Szacuje się, że 30 proc. pacjentów ujawnia nadciśnienie białego fartucha. Dr Piotr Gryglas wyjaśnia, na czym dokładnie polega to zjawisko.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Podane wartości ciśnienia tętniczego mieszczą się w granicy normy. W razie wątpliwości proszę udać się na wizytę kontrolną do lekarza prowadzącego.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy