Stosunek w 2 dni po rozpoczęciu opakowania Vibin Mini

Razem z dziewczyną uprawialiśmy seks koło 2 dni po rozpoczęciu nowego opakowania tabletek Vibin mini. Po jakimś tygodniu, półtorej poczuła dziwne ciągnące bóle w okolicach macicy, co wcześniej się jej nie zdarzało. Martwi nas ta sytuacja, czy mogą być inne przyczyny takich dolegliwości? Dodam, że mieliśmy dłuższą przerwę przed tym stosunkiem a dziewczyna bierze tabletki od maja, w zawsze w okolicach godziny 10 (nie zapomniała o żadnej tabletce).
MĘŻCZYZNA, 19 LAT ponad rok temu

Jak wykonać test ciążowy?

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
W opisanej sytuacji ryzyko ciąży jest znikome. W przypadku nawrotu dolegliwości konieczna będzie wizyta u specjalisty ginekologa.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty