Suchość pochwy u 21-latki

Mam 21 lat i borykam się z suchością pochwy. Przez rok brałam tabletki antykoncepcyjne. Na początku brania wszystko było dobrze, ale później już coraz gorzej. Czułam straszliwe bóle, tarcie podczas stosunku, czy nawet wkładania tamponu. Odstawiłam tabletki ok miesiąca temu, ale problem jest nadal. W prezerwatywie stosunek jest prawie niemożliwy. Jest to bardzo dokuczliwe i nie wiem, co mogę z tym zrobić. Bardzo proszę o pomoc.
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Dzieci palących matek

Szanowna Pani!

Niestety tabletki antykoncepcyjne bardzo zmniejszają wydzielanie gruczołów-prawidłowe nawilżenie pochwy powinno wrócić po odstawieniu tabletek w ciągu 2-3mcy.
Do tego czasu proponuję żele lubrykacyjne-można kupic w każdej aptece.

Z poważaniem

Katarzyna Lewicka

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty