Zapytaj lekarza

7 4 0 , 1 6 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Świąd skóry po zażyciu odżywki białkowej

Kilka dni po spozyciu 30 gram odzywki bialkowej pojawil sie swiad skory,bole stawow i ogolne zmeczenie i sennosc,nie jeruem uczulony na bialko z pozywienia,czy przyczyna takich objawow moze byc ta odzywka? Dziekuje za odpowiedz
MĘŻCZYZNA, 32 LAT ponad rok temu

Co to jest hiperlipidemia?

Hiperlipidemia jest zaburzeniem gospodarki lipidowej organizmu i stanowi ważny czynnik rozwoju miażdżycy. Jest to rezultat siedzącego trybu życia, nieprawidłowego odżywiania, nadwagi, ale też wynik predyspozycji genetycznych. Hiperlipidemia posiada swoje odmiany, o czym opowiada kardiolog dr Piotr Gryglas.

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Tak, ponieważ mogła ona spowodować kontakt z białkiem na które jest Pan uczulony. Oczywiście rozpoznanie wymagałoby poszerzenia diagnostyki pod opieką gastroenterologa lub alergologa.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy