Zapytaj lekarza

7 3 7 , 1 6 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Tabletki antykoncepcyjne i plamienie a karmienie piersią

jestem 4 miesiące po porodzie, w chwili obecnej przyjmuje tabletki cerazette ze wzgledu na karmienie piersią, jednak od ok tygodnia mam plamienia, trochę przypominające te które były pod koniec połogu, pojawiły się one po ostatnim stosunku i teraz mogę śmiało stwierdzic ze się nasilają. czy to wina tabletek( zużyłam już 3 opakowania), czy jest możliwa jakaś inna przyczyna, proszę o pomoc
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Suplementy diety w menopauzie

Menopauza to jeden z najtrudniejszych okresów w życiu kobiety. Jak sobie radzić w tym czasie? Na pewno warto zmienić tryb życia, a przede wszystkim dietę. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o suplementach diety w menopauzie.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy