Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 0 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Uczucie szczypania w oczach

Witam. Od dluzszego czasu mam problem ze szczypiacymi oczami, mam tak, ze najpierw zaczyna szczypac jedno, az lzawi, trwa to chwile ale strasznie szczypie, a po chwili zaczyna szczypac drugie. Kropelki do oczu nie pomagaj, nie łagodza szczypania. Czy powinnam udac sie do okulisty. ? Dodam, ze wzrok mam bardzo dobry. Czy to moze byc powazne. ? O czym moze to swiadczyc. ?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Choroby brzegów powiek

Witam
Prawdopodobnie uczula Panią któryś z kosmetyków.
Proszę jeden dzień nie używać kremu, kredki itp.
i zaobserwować czy łzawienie nadal występuje.
Pozdrawiam serdecznie

Psycholog specjalizujący się w pracy z dziećmi z zaburzeniami wieku rozwojowego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy