Zapytaj lekarza

7 3 9 , 9 4 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Upławy przy wkładce domacicznej

Witam, mam 32 lata i od 25.05.2013 mam założoną wkładkę domaciczną Gynetics IUD Cu375 niehormonalną od tamtej pory mam bardzo rozregulowane miesiączki. Zaczynają się ok 4-5 dni plamienia później ok 4 dni obficie i ok 4-5 dni kolejne plamienia. Pomiędzy miesiączkami mam upławy koloru od beżowego do brązowego zależy jaki wysiłek miałam w ciągu dnia, im większy to upławy są obfitsze i ciemniejsze. Czy to normalne przy takiej wkładce?
KOBIETA, 32 LAT ponad rok temu

Nacięcie krocza podczas porodu

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Są to możliwe objawy niepożądane wynikające ze stosowania IUD. Z Pani opisu wynika, że objawy te są bardzo nieprzyjemne i źle przez Panią tolerowane. Zachęcam do wizyty u ginekologa i zmiany sposobu antykoncepcji.

Z wyrazami Szacunku
lek. Aleksander Ropielewski

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy