Zapytaj lekarza

7 4 2 , 4 2 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wodnista wydzielina z pochwy - co robić?

Witam, mam 23 lata i od dwóch miesięcy przyjmuję tabletki antykoncepcyjne. Moim problemem jest woda, która wydobywa mi się z pochwy. raz jest tego mnóstwo, raz wcale. Nie wiem co robić, proszę o szybką odpowiedź.

KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Krwawienie i ból w ciąży

Witam serdecznie,

Wodnista wydzielina z pochwy może być objawem stanu zapalnego dróg rodnych. Ważne czy towarzyszy temu świąd oraz pieczenie w okolicach intymnych oraz czy ta wydzielina ma nieprzyjemny zapach.

Raczej nie jest to związane z tabletekami antykoncepcyjnym. Aby wyjaśnic przyczynę Pani dolegliwości konieczne jest badanie ginekologiczne.

Pozdrawiam

Specjalista chorób wewnętrznych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy