Zapytaj lekarza

7 4 1 , 9 9 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wstrząs anafilaktyczny a stosowanie adrenaliny

Witam ! przebywam w holandi , wlasnie przechodze wstrzas anafilaktyczny to juz 6 dzien , objawy wszystkie , lekarz tu przepisal mi desloratadine teva 5 mg , czy to wystarcy? martwie sie , 10 lat temu wpolsce przechodzilam obrzek Quinckego wtedy dostalam adrenaline i 1 dzien przeszlo , co robic?
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Co wiesz o alergii pokarmowej u dzieci?

Sprawdź, czy tej choroby można uniknąć, np. odpowiednim odżywianiem w czasie ciąży. Z filmu dowiesz się również, czy alergia jest chorobą, z której nie można zostać wyleczonym, a także kiedy najlepiej badać dzieci pod kątem alergii.

Lek. Krzysztof Szmyt
79 poziom zaufania

Witam,
Szanowna Pani, wszystko zależy od obrazu klinicznego, którego niestety nie widziałem. Lek przypisywane jest lekiem bardziej antyalergicznym stosowanym przy reakcjach anafilaktycznych. Wstrząs anafilaktyczny to sytuacja gdy organizm przestaje byc wydolny krążeniowo i jest stanem zagrożenia życia i zapewne nie była Pani obecnie w tym stanie, bo zakończyłoby sie Pani leczenie w szpitalu. Rzeczywiście adrenalina jest bardziej skuteczna lecz widocznie nie było potrzeby jej w Pani sytuacji stosowac. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy