Zapytaj lekarza

7 4 2 , 1 1 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wypadanie i silne przetłuszczanie się włosów a łupież tłusty

mam pewien problem otóż powstają mi na skórze jakby pryszcz wyskakujące bolesne rany które są mocno czerwone i pojawia sie strup swędzi mnie główa bardzo w dodatku przetłuszczają sie włosy bardzo smalec określę a uzywam szampon z SLS parabenów naturalny nie daje rezultatu nawet szampon ziołowy na przetluszczenie są i tak tłuste. Co mam zrobić podejrzewałam że to łupież tłusty ponieważ włosy wypadają , słabe dostałam lek Dermovate i Amertil nie pomogło co to jest?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Leczenie grzybicy

Grzybica to choroba, która może atakować różne części ciała. Jak można się jej pozbyć? Na ten temat wypowiada się ekspert - Agnieszka Bańka-Wrona, lekarz medycyny estetycznej.

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
W opisanej sytuacji powinna Pani udać się na wizytę do lekarza dermatologa. Po przeprowadzeniu diagnostyki oraz ustaleniu przyczyny nieprawidłowości możliwe będzie wdrożenie odpowiedniego leczenia.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy