Zapytaj lekarza

7 4 2 , 4 3 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Wzmożone wypadanie włosów przy Hashimoto

Mam 19 lat, od 3 lat lecze się na hashimoto, wyniki tsh są w normie, nie mam anemii. Od ponad roku zauważyłam wzmożone wypadanie włosów. Mam ich ok 3 razy mniej niz przed rokiem. Stosuje ampułki radical, maskę do włosów Seboradin, Mgiełkę i szampon radical, biorę tabletki Vitapil od 2 miesięcy bezskutecznie. Jakie badania należy zrobić, do jakiego lekarza udać aby rozwiązać ten problem? czy są jakieś zastrzeżenia co do diety? Mam jeszcze pytanie jaka jest róznica między euthyroxem a letroxem?
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Opryszczka narządów płciowych u kobiet w ciąży

Witam,

radziłabym po pierwsze udać się do dermatologa. Być może jest to jakaś dermatologiczna sprawa.

Po drugie radziłabym zrobić testy na opóźnioną reakcję nietolerancji pokarmowej. Przy chorobie Hashimoto bardzo często obserwuje się takie nadwrażliwości, dlatego warto jak najszybciej zrobić dietę eliminacyjną.

Pozdrawiam
Ewa Ceborska
http://food-diet.pl/

Dietetyk specjalizujący się w żywieniu w chorobach cywilizacyjnych.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy