Zapytaj lekarza

7 3 6 , 4 9 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zabieg usunięcia prawego jądra z powodu guza a zawroty głowy

Witam Jestem Heniek 4 tygodnie temu przeszedłem zabieg usunięcia prawego jądra z powodu guza jak się okazało nasieniak. od dobrego tygodnia mam uderzenia gorąca i zawroty głowy może to być spowodowane zaburzeniami hormonalnymi ? nadmienie iż mam zespół Marfana zaburzenia rytmu serca które po zabiegu się nasiliły aczkolwiek betabloker skutecznie je tłumi
MĘŻCZYZNA, 27 LAT ponad rok temu

Pacjent po nieudanej operacji plastycznej

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Istnieje niewielkie prawdopodobieństwo zaburzeń hormonalnych po usunięciu jednego jądra. Dolegliwości mogą mieć podłoże w zaburzeniach rytmu serca. Proszę udać się na wizytę do lekarza rodzinnego, który pokieruje procesem diagnostycznym.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy