Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 9 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zaczerwienie i podrażnienie warg sromowych po zastosowaniu globulek Iladian Direct

Witam, po użyciu kilku globulek Iladian direct mam podrażnione wargi sromowe , piecze i skóra wokół jest zaczerwieniona i swędzi i piecze co robić strasznie dokucza mi ten stan. Czy ewentualnie wizyta u dermatologa jest wskazana. Dziękuję Ela i czekam na poradę
KOBIETA, 48 LAT ponad rok temu

Objawy łysienia plackowatego

Witam! Opisane zmiany najprawdopodobniej są wynikiem reakcji alergicznej na jeden ze składników preparatu. Proszę spróbować smarować zmienioną okolicę maścią z hydrocortizonem. Zmiany powinny mieć tendencję do samoistnego ustępowania jeśli jednak tak się nie stanie należy skonsultować się z dermatologiem lub lekarzem POZ.

Rezydentka w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kielcach.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy