Zapytaj lekarza

7 3 9 , 8 7 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Świąd warg sromowych po użyciu nowego żelu

2 dni temu odczułam świąd warg sromowych po użyciu nowego żelu. Zaczęłam się drapać, trzeć papierem. Stosowałam żel nadal. Niestety zdarłam sobie naskórek i poraniłam wargi sromowe. Z czasem przy wydalaniu moczu zaczęły mnie piec wargi sromowe mniejsze, a na większych pojawiły się wypryski. Kupiłam Provag żel, nie używałam już dzisiaj żelu do hig. int. Wargi są podrażnione, zaczerwienione. Nie mam upławów ani nieprzyjemnego zapachu. Problem dotyczy tylko narządów zewnętrznych. Co to może być?
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Nieregularne miesiączki

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

infekcja z podrażnienia. prosze koniecznie udac sie do lekarza ginekologa.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy