Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 0 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zawroty głowy i szum w uchu a przyjmowanie leku Vertix

Dzień dobry, mam pytania dotyczące przyjmowania leku Vertix. Od półtora roku mam zawroty głowy oraz pojawia się u mnie szum w prawym uchu. Biorę Vertix 24 raz dziennie. Miałam zaburzenia równowagi. Obecnie występują tylko sporadyczne bujnięcia, równowaga jest w porządku. Czy w dalszym ciągu powinnam przyjmować lek Vertix czy może to już pora żeby go odstawić? A może powinnam brać jakieś inne lekarstwa, może zamienniki leku Vertix, które będą miały nieco słabsze działanie i pomogą mi w odstawieniu tego leku? Chciałabym również zapytać czy lek Vertix może powodować jakieś negatywne skutki uboczne. Od jakiegoś czasu pojawiły się u mnie bóle brzucha, występują najczęściej rano i są dosyć silne. Zastanawiam się skąd one się biorą i czy mogą być spowodowane długotrwałym przyjmowaniem leku Vertix. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam. Halina.
KOBIETA, 65 LAT ponad rok temu

Jak walczyć z zatokowym bólem głowy?

Zapalenie zatok to powszechna dolegliwość. Ból głowy, które mu towarzyszy często jest trudny do wytrzymania. Jak radzić sobie z tą dolegliwością? Sprawdź to.

Lek. Katarzyna Szymczak
79 poziom zaufania

Jeśli czuje się Pani dobrze, objawy się znacząco zmniejszyły, inne leki nie są potrzebne.
Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy