Zapytaj lekarza

7 4 2 , 4 5 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zespół pęcherzykowaty a wypadanie włosów

Witam, Przez rok wypadały mi włosy. Trafiłam do lekarza ginekologa-endokrynologa który stwierdził po wykonaniu badania usg zespół pęcherzykowaty . Miałam także niedobór hormonalny który stwierdzono po wykonaniu badania krwi. Biorę te tabletki od 5 miesięcy. Chciała bym je odstawić. Czy jeśli je odstawie moje wlosy znowu zaczną wypadac? Czy jest nadzieja ze te leki unormowały moje hormony i wszystko bedzie w porządku ?
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Problemy hormonalne kobiet

Witam

Warto sprawdzic czynnosc tarczycy (TSH, fT3, fT4) oraz poziom żelaza i ferrytyny. Zaburzenia funkcji tarczycy czy niedobor zelaza czesto objawia sie nasilonym wypadaniem wlosow.

Pozdrawiam!

Krzysztof Gryga

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy