Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 0 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

6-dniowe opóźnienie w rozpoczęciu nowego opakowania tabletek

Witam! Mam pytanie odnośnie antykoncepcji hormonalnej. Brałam tabletki 4 m-ce. Ostatnia 23.01.15 - później wystąpiło krwawienie, po 7 dniowej przerwie nie rozpoczęłam kolejnego opakowania czyli od momentu, w którym miała przyjąć tabletkę z nowego opakowania minęło 6 dni, czy jest sens abym teraz zaczęła nowe opakowanie? Czy jeśli teraz poczekam do kolejnej miesiączki by rozpocząć przyjmowanie tabletek nie wpłynie to negatywnie na moje samopoczucie? Z góry dziękuję za odpowiedź!
KOBIETA, 27 LAT ponad rok temu

Jak wykonać test ciążowy?

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy