Apetyt, bolesność jajnika a stosowanie Vibin Mini

Moja dziewczyna od grudnia zażywa tabletki antykoncepcyjne. Zdążyła przebrnąć przez 3 opakowania Vibin Mini, po nich nie miała żadnych skutków ubocznych - jedynie częste bóle głowy, ale to dlatego, że zaczęła stosować antykoncepcję. od niedawna przyjmuje Vibin. I tu jest haczyk. Zaczął "rosnąć" jej brzuch, ma nieposkromiony apetyt, boli ją prawy jajnik. Okres zawsze dostawała po 3tabletce placebo. Do okresu zostało jej 5 dni.Ból jajnika zwiastuje okres czy ciążę?I czy te bóle to normalne skutki?
KOBIETA, 29 LAT ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Aleksander Ropielewski
79 poziom zaufania

Konieczne wykonanie badania ginekologicznego oraz USG ginekologicznego w celu oceny jajnika i odpowiedzi na Pańskie pytanie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy