Czy jeżeli zmienię teraz tabletki z powrotem na vibin to również rozreguluje mi cykl?

Po roku przyjmowania tabletek vibin lekarz przepisał mi vibin mini. Rozpoczęłam opakowanie zgodnie z terminem i okres dostałam już po 2 tygodniach, tabletki kontynuowałam i mniej więcej w momencie kiedy skończył mi się okres skończyły się również tabletki i przyszła pora na 7 tabletek placebo nie byłam pewna czy powinnam sobie zrobić tydzień przerwy od zażywania tabletek więc zaczęłam od razu kolejne opakowanie i po 2-3 dniach znowu dostałam okres. Czy to normalne? Czy powinnam brać teraz to kolejne opakowanie bez przerwy czy jednak tą tygodniową przerwę na tabletki placebo zrobić? (póki co zażyłam 1 tabletkę z nowego blistra) Czy jeżeli zmienię teraz tabletki z powrotem na vibin to również rozreguluje mi cykl?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Żelazo w ciąży

Czym może grozić niedobór żelaza, dlaczego ważne jest jego spożywanie, i jakie produkty obfitują w ten pierwiastek? Na te pytania odpowiedzi udziela dietetyk, mgr Marta Michalak-Tomasik.

Proszę skończyć to opakowanie i nie martwić się, przez pierwsze 3 miesiące stosowania nowych tabletek dodatkowe plamienia zdarzają się. Jeśli chce Pani wrócić do Vibin, to nie robić przerwy miedzy aktualnym opakowaniem Vibin Mini, a planowanym kolejnym Vibin.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty