Bezsenność i stosowanie leków

Witam! Od dwóch dni stosuje wieczorem na bezsenność lek trittico, jako uzupełnienie zażywanej rano wenlafaksyny (faxolet), jednak nadal mimo odczuwania senności po trittico nie zasypiam. Czy jest to normalne zjawisko na początku leczenia i po jakimś czasie sen powinien się poprawić? Pozdrawiam!
MĘŻCZYZNA, 42 LAT ponad rok temu

Czy autyzm jest wyleczalny?

Autyzm to dziecięce zaburzenie rozwojowe. Częściej występuje u chłopców niż u dziewczynek. Sprawdź, co jeszcze warto wiedzieć na temat autyzmu. Obejrzyj film i dowiedz się, czy autyzm jest wyleczalny.

to rozległy i wielowątkowy temat.odpowiedź na portalu niewiele pomoże,polecam konsultacje u DOŚWIADCZONEGO TERAPEUTY (moża też pracowac na skypie).pozdrawiam serdecznie Violetta Ruksza

Psycholog kliniczny, psychoterapeuta.
0

Dzień dobry,

trittico działa w pełni po jakimś czasie stosowania. Jeśli po kilku tygodniach problemy ze snem nie ustąpią zaleciłbym wizytę u psychiatry i rozmowę o objawach - być może zmieni leki, dawkowanie, ale o tym powinien wypowiadać się tylko lekarz.

Pozdrawiam.
www.zajaczkowski-psychoterapia.pl

0

Witam Pana. Nie jestem lekarzem a farmakoterapia jest domeną osoby kompetentnej do zalecenia takiej formy leczenia. Mam jednak wątpliwości czy samo wspomaganie się lekami przyniesie Panu oczekiwany skutek. Stosowanie wyłącznie leków może być leczeniem objawowym nie sięgających przyczyn Pana problemów ze snem. Być może warto się przyjrzeć co spowodowało rozregulowanie Pana naturalnego rytmu snu i czuwania. W tej sprawie polecam bezpośrednią wizytę u psychologa. Być może połączenie farmakoterapii z oddziaływaniami psychologicznymi okaże się bardziej skuteczne. Pozdrawiam Pana
http://piotrantoniak.pl/

Specjalista psycholog kliniczny, specjalista terapii traumy.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy