Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 0 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ból głowy po zabiegu Jonoforezy

Witam. Chciałabym zapytać co może być powodem bólu głowy po zabiegu jonoforezy ,który mam wykonywany na ostrogę piętową. Mam wrażenie,że podwyższa mi się ciśnienie , mam wypieki na twarzy, uczucie gorąca i właśnie ból głowy .Czy to możliwe że tak reaguję na zabieg? Wcześniej już miałam wykonywane takie zabiegi i nic się nie działo.
KOBIETA, 50 LAT ponad rok temu

Badania krwi - limfocyty

Limfocyty to komórki układu odpornościowego. Ich nadmiar i niedobór świadczy o tym, że w naszym organizmie dzieję się coś niedobrego. Pamiętajmy jednak, że ich ilość zależy m.in. od wieku. Więcej o badaniu i limfocytach opowie lek. Łukasz Kowalski.

Dzień dobry,

Nie spotkałam się nigdy z takimi objawami ze strony pacjenta po zabiegu jonoforezy. Możliwe, że przyczyna Pani złego samopoczucia jest zupełnie gdzie indziej i jest to tylko zbieżność czasowa z zabiegami fizykalnymi.

Pozdrawiam serdecznie.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy