Zapytaj lekarza

7 4 0 , 9 6 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ból i zaczerwienione oczy

Witam Mam problem z oczami. Tzn ok 3 tyg temu zaczęło mnie kłuć w prawym oku. Potem na dole wewnątrz było zaczerwienione a pod górną powieką było usiane czerwonymi żyłkami. Tydzień uzywalam kropli TorbaDex a teraz Alfa(wloskie leki bo przebywam w Italii).oko bylo napuchniete, swedzialo, pieklo i lzawilo. Teraz jest wlasciwie ok tylko ze boli mnie od dzisiaj drugie lewe oko. Czy to moze byc alergia? Albo czy to wina tabletek antykoncepcyjnych Harmonet? Zazywam 3 opakowanie od wtorku tj 12.08.
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Zapalenie brzegów powiek

Witam Panią
Najlepszą osobą, która mogłaby rozwiać Pani wszelkie obawy jest lekarz okulista. Natomiast od strony psychologicznej czasami zdarza się tak że rożne objawy mają podłoże somatyczne ale żeby to wykluczyć trzeba skontaktować się z specjalistą w danej dziedzinie.
Anna Suligowska

Z wykształcenia psycholog i biolog. Absolwentka 5-letniego szkolenia z psychoterapii systemowej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy